جستجو
جمعه - ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۴:۱۳ حزب تمدن > اخبار > مقام معظم رهبري: حمله‌ به سوريه يك جنايت است/ سران آمريكا، فرانسه و انگليس جنايتكارند
 
امكانات سايت

پيوندها

اخبار حزب
عزيز بود ولي همچنان غريبان رفت
شعري در سوك مرحوم دكتر ميرمحمدي؛ دوست ديرين و همراه هميشگي سال‌هاي سال
نقش احزاب سياسي در توسعه سياسي و اجتماعي راه ابريشم
سخنراني آقاي دكتر سيد محمد ميرمحمدي دبير كل حزب تمدن اسلامي و استاد دانشگاه علامه طباطبايي در نشست كميته دائمي (ICAPP) در تهران مورخ 14/11/1396
تكاليف و وظايف پنج دستگاه اجرايي ديگر براي تحقق اقتصاد مقاومتي مشخص شد
معاون اول رئيس‌جمهور طي ابلاغيه‌هايي جداگانه به پنج دستگاه اجرايي، تصويب نامه ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي ناظر به پروژه‌هاي اولويت‌دار برنامه‌هاي ملي اقتصاد مقاومتي كه در آن وظايف و تكاليف هر يك از دستگاه‌ها براي اجراي اين پروژه‌ها مشخص شده است را ابلاغ كرد.

 
مقام معظم رهبري: حمله‌ به سوريه يك جنايت است/ سران آمريكا، فرانسه و انگليس جنايتكارند


به گزارش عصرايران، براساس متن منتشر شده در كانال تلگرامي دفتر مقام معظم رهبري، آيت الله خامنه اي امروز شنبه در ديدار مسئولان نظام و سفراي كشورهاي اسلامي در تهران گفتند:

- حمله‌ي سحرگاه امروز به سوريه يك جنايت است

- رئيس‌جمهور آمريكا، رئيس‌جمهور فرانسه و نخست‌وزير انگليس جنايتكارند

- حمله‌ سحرگاه امروز به سوريه يك جنايت است. بنده صريحاً اعلام مي‌كنم رئيس‌جمهور آمريكا، رئيس‌جمهور فرانسه و نخست‌وزير انگليس جنايتكارند و جنايت كردند؛ طَرفي هم نخواهند بست، سودي هم نخواهند برد؛ همچنان‌كه در سال‌هاي گذشته در عراق، سوريه،‌ افغانستان حضور پيدا كردند و از اين قبيل جنايات انجام دادند و سودي هم نبردند.

- اينكه رئيس‌جمهور آمريكا ميگويد توانسته داعش را شكست دهد، دروغ است

- ۷تريليون دلار در منطقه خرج كردند و سودي برايشان نداشت

- آن كساني كه ديروز آشكار و غير آشكار از داعش حمايت مي‌كردند، امروز ادعا مي‌كنند كه در مقابله‌ي با آن‌ها حضور داشتند و آن‌ها را شكست دادند! آن‌هم به دروغ، چنين چيزي نيست. آن‌ها هيچ دخالتي نداشتند.

- در اين نطقي كه رئيس جمهور آمريكا همين چند ساعت قبل از اين كرد ميگويد كه ما توانستيم داعش را در سوريه شكست بدهيم؛ دروغ واضح و فاضح!

- آنها آنجايي كه لازم دانستند وارد شدند و كمك كردند آنجايي كه عناصر اصلي داعش در محاصره بودند وارد شدند و آنها را نجات دادند ... قبل هم در ايجاد داعش آنها موثر بودند.

- با پول سعودي و امثال سعودي آنها توانستند اين موجودات خبيث را به وجود بياورند و به جان ملت عراق و سوريه بيندازند؛ منتها مقاومت در مقابل آمريكا و در مقابل عوامل آمريكا توانست اين دو كشور را نجات بدهد بعد از اين هم همين جور است.

- همين چند روز قبل از اين، رئيس‌جمهور آمريكا گفت ما ۷ تريليون [دلار] در منطقه‌ي غرب آسيا -به قول او خاورميانه- خرج كرديم و هيچ‌چيزي گيرمان نيامد؛ راست مي‌گويد، چيزي گيرشان نيامده است و بعد از اين هم آمريكا هرچه خرج كند، در اين منطقه هيچ‌چيزي گيرش نخواهد آمد

 
Copyright © 2013 - TAMADDON