جستجو
سه شنبه - ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۵ حزب تمدن > اخبار > در جريان حمله به سفارت ايران كسي آسيب نديد و هر 4 متهم دستگير شدند
 
امكانات سايت

پيوندها

اخبار حزب
عزيز بود ولي همچنان غريبان رفت
شعري در سوك مرحوم دكتر ميرمحمدي؛ دوست ديرين و همراه هميشگي سال‌هاي سال
نقش احزاب سياسي در توسعه سياسي و اجتماعي راه ابريشم
سخنراني آقاي دكتر سيد محمد ميرمحمدي دبير كل حزب تمدن اسلامي و استاد دانشگاه علامه طباطبايي در نشست كميته دائمي (ICAPP) در تهران مورخ 14/11/1396
تكاليف و وظايف پنج دستگاه اجرايي ديگر براي تحقق اقتصاد مقاومتي مشخص شد
معاون اول رئيس‌جمهور طي ابلاغيه‌هايي جداگانه به پنج دستگاه اجرايي، تصويب نامه ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي ناظر به پروژه‌هاي اولويت‌دار برنامه‌هاي ملي اقتصاد مقاومتي كه در آن وظايف و تكاليف هر يك از دستگاه‌ها براي اجراي اين پروژه‌ها مشخص شده است را ابلاغ كرد.

 
در جريان حمله به سفارت ايران كسي آسيب نديد و هر 4 متهم دستگير شدند


به گزارش فارس، سخنگوي پليس لندن اعلام كرد كه چهار نفر بعد از بالا رفتن از بالكن طبقه اول سفارت ايران در لندن در روز جمعه (ديروز)، دستگير شدند.

بنا به گزارش خبرگزاري رويترز، اين چهار نفر به ظن وارد كردن خسارت و ورود غيرقانوني به يك مكان ديپلماتيك دستگير شده‌اند.

گزارش‌ها حاكي از آن است كه هيچ كس در حين حمله متعرضان به سفارت ايران در لندن آسيب نديده است و متعرضان بعد از حدود سه ساعت، خودشان از ساختمان خارج شدند.

پيش از آن، «بهرام قاسمي» سخنگوي وزارت خارجه ايران، از دستگيري متعرضان به سفارت ايران در لندن توسط پليس انگليس خبر داده بود.

«حميد بعيدي‌نژاد» سفير ايران در لندن پيشتر در يك پيام توييتري در خصوص اين حادثه، با اشاره به دستگيري اين چهار نفر نوشت: «چهار متعرض توسط پليس دستگير و با ماشين به ايستگاه پليس برده شدند. ولي هنوز از احتمال حضور افراد ديگري از اين فرقه در اطراف سفارت اطمينان وجود ندارد».

شب گذشته، چهار هوادار يك فرقه تندروي مقيم انگلستان به سفارت ايران در لندن تعرض كرده و با ورود به بالكن سفارت جمهوري اسلامي ايران به پرچم مقدس جمهوري اسلامي ايران اهانت كردند.

 
Copyright © 2013 - TAMADDON