جستجو
جمعه - ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۰ حزب تمدن > اخبار > بيانيه 201 نماينده مجلس در محكوميت آشوبگران گلستان هفتم: خواستار تسريع و قاطعيت قوه قضاييه هستيم
 
امكانات سايت

پيوندها

اخبار حزب
عزيز بود ولي همچنان غريبان رفت
شعري در سوك مرحوم دكتر ميرمحمدي؛ دوست ديرين و همراه هميشگي سال‌هاي سال
نقش احزاب سياسي در توسعه سياسي و اجتماعي راه ابريشم
سخنراني آقاي دكتر سيد محمد ميرمحمدي دبير كل حزب تمدن اسلامي و استاد دانشگاه علامه طباطبايي در نشست كميته دائمي (ICAPP) در تهران مورخ 14/11/1396
تكاليف و وظايف پنج دستگاه اجرايي ديگر براي تحقق اقتصاد مقاومتي مشخص شد
معاون اول رئيس‌جمهور طي ابلاغيه‌هايي جداگانه به پنج دستگاه اجرايي، تصويب نامه ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي ناظر به پروژه‌هاي اولويت‌دار برنامه‌هاي ملي اقتصاد مقاومتي كه در آن وظايف و تكاليف هر يك از دستگاه‌ها براي اجراي اين پروژه‌ها مشخص شده است را ابلاغ كرد.

 
بيانيه 201 نماينده مجلس در محكوميت آشوبگران گلستان هفتم: خواستار تسريع و قاطعيت قوه قضاييه هستيم


۲۰۱ تن از نمايندگان مجلس در بيانيه‌اي اقدامات غيرانساني و وحشيانه گروه آشوبگر را در گلستان هفتم محكوم و از اقدامات پليس تجليل كردند.

به گزارش ايسنا، متن اين بيانيه كه توسط يك عضو از هيات رييسه مجلس شوراي اسلامي قرائت شد به شرح زير است:

«در ايام سوگواري حضرت فاطمه زهرا (س) گروهي آشوبگر و مخلل نظام و امنيت عمومي در خيابان پاسداران تهران قائله‌اي به پا نمودند كه به تخريب اموال مردم منجر شد و سه تن از دلاورمردان جان بر كف نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران و يك تن از بسيجيان عزيز را مظلومانه به شهادت رساندند.

ما نمايندگان مجلس شوراي اسلامي ضمن محكوم نمودن اقدامات غيرانساني و وحشيانه اين گروه آشوبگر از صبر هوشمندانه و اقدامات مدبرانه و توام با صلابت و اقتدار پليس تجليل نموده و خواستار تسريع و قاطعيت قوه قضاييه در برخورد با قانون‌شكنان و نافيان نظم و امنيت مي‌باشيم.

ضمن اداي احترام به شهداي مظلوم نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران و بسيج مستضعفين، علو درجات را براي آنها و صبر جليل را براي خانواده داغدار اين عزيزان از خداوند منان آرزو داريم.»

 
Copyright © 2013 - TAMADDON