جستجو
جمعه - ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۰ حزب تمدن > اخبار > مقام معظم رهبري: در قضاياي اخير دشمنان هم‌پيمان شدند/حرف‌هايي دارم و در وقت آن با مردم عزيزمان سخن خواهم گفت
 
امكانات سايت

پيوندها

اخبار حزب
عزيز بود ولي همچنان غريبان رفت
شعري در سوك مرحوم دكتر ميرمحمدي؛ دوست ديرين و همراه هميشگي سال‌هاي سال
نقش احزاب سياسي در توسعه سياسي و اجتماعي راه ابريشم
سخنراني آقاي دكتر سيد محمد ميرمحمدي دبير كل حزب تمدن اسلامي و استاد دانشگاه علامه طباطبايي در نشست كميته دائمي (ICAPP) در تهران مورخ 14/11/1396
تكاليف و وظايف پنج دستگاه اجرايي ديگر براي تحقق اقتصاد مقاومتي مشخص شد
معاون اول رئيس‌جمهور طي ابلاغيه‌هايي جداگانه به پنج دستگاه اجرايي، تصويب نامه ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي ناظر به پروژه‌هاي اولويت‌دار برنامه‌هاي ملي اقتصاد مقاومتي كه در آن وظايف و تكاليف هر يك از دستگاه‌ها براي اجراي اين پروژه‌ها مشخص شده است را ابلاغ كرد.

 
مقام معظم رهبري: در قضاياي اخير دشمنان هم‌پيمان شدند/حرف‌هايي دارم و در وقت آن با مردم عزيزمان سخن خواهم گفت


به گزارش عصر ايران به نقل از پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري، حضرت آيت الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي ظهر امروز (سه‌شنبه) در ديدار هفتگي با تعدادي از خانواده‌هاي معظم شهيدان، عزت و امنيت و پيشرفت ملت ايران را مديون فداكاري و از جان‌گذشتگي شهدا دانستند و با اشاره به حوادث اخير و تلاش دشمنان براي ضربه‌زدن به نظام اسلامي، گفتند: آنچه كه مانع دشمن و اعمال دشمنيِ اوست، وجود روح شجاعت، فداكاري و ايمان در ملت است.

حضرت آيت الله خامنه‌اي با اشاره به اين واقعيت كه دشمن همواره منتظر فرصت و رخنه براي ورود و ضربه‌زدن به ملت ايران بوده است، افزودند: در قضاياي چند روز اخير، دشمنان ايران با ابزارهاي گوناگونِ در اختيارشان از جمله پول، سلاح، سياست و دستگاه امنيتي هم‌پيمان شدند تا براي نظام اسلامي مشكل ايجاد كنند.

مقام معظم رهبري: در قضاياي اخير دشمنان هم‌پيمان شدند/حرف‌هايي دارم و در وقت آن با مردم عزيزمان سخن خواهم گفت

ايشان گفتند: من در خصوص اين قضايا حرف‌هايي دارم و در وقت آن با مردم عزيزمان سخن خواهم گفت.

رهبر انقلاب اسلامي با اشاره به نقش مهم روحيه شجاعت و فداكاري در جلوگيري از اِعمال دشمنيِ دشمنان، شهيدان را نمونه كامل اين روحيه و مجاهدت خواندند و افزودند: ملت ايران تا ابد مديون شهيدان عزيزي است كه دل از خانه و خانواده خود كندند و در مقابل دشمن خبيثي سينه سپر كردند كه مورد حمايت غرب و شرق و ارتجاع منطقه بود.

حضرت آيت الله خامنه‌اي وضع تأسف‌بار برخي كشورهاي منطقه غرب آسيا و شمال افريقا را يادآور شدند و گفتند: اگر در جنگ تحميلي پاي دشمن بعثي به كشور باز مي‌شد، به هيچ چيز رحم نمي‌كردند و وضعي به مراتب بدتر از وضعيت امروز ليبي و سوريه، براي ايران بوجود مي‌آمد.
ايشان با تجليل از خانواده‌هاي شهدا، افزودند: ارزش كار پدران و مادران شهدا و شجاعت و فداكاري آنان كمتر از جوانان شهيدشان نيست و حق بزرگي بر كشور دارند.

 
Copyright © 2013 - TAMADDON