جستجو
جمعه - ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۵ حزب تمدن > اخبار > پاسخ مقام معظم رهبري به نامه‌ي سردار سليماني درباره اعلام پايان داعش
 
امكانات سايت

پيوندها

اخبار حزب
عزيز بود ولي همچنان غريبان رفت
شعري در سوك مرحوم دكتر ميرمحمدي؛ دوست ديرين و همراه هميشگي سال‌هاي سال
نقش احزاب سياسي در توسعه سياسي و اجتماعي راه ابريشم
سخنراني آقاي دكتر سيد محمد ميرمحمدي دبير كل حزب تمدن اسلامي و استاد دانشگاه علامه طباطبايي در نشست كميته دائمي (ICAPP) در تهران مورخ 14/11/1396
تكاليف و وظايف پنج دستگاه اجرايي ديگر براي تحقق اقتصاد مقاومتي مشخص شد
معاون اول رئيس‌جمهور طي ابلاغيه‌هايي جداگانه به پنج دستگاه اجرايي، تصويب نامه ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي ناظر به پروژه‌هاي اولويت‌دار برنامه‌هاي ملي اقتصاد مقاومتي كه در آن وظايف و تكاليف هر يك از دستگاه‌ها براي اجراي اين پروژه‌ها مشخص شده است را ابلاغ كرد.

 
پاسخ مقام معظم رهبري به نامه‌ي سردار سليماني درباره اعلام پايان داعش


مقام معظم رهبري به نامه‌ي سردار سليماني درباره اعلام پايان داعش پاسخ داد.

به گزارش عصرايران؛ متن پاسخ مقام معظم رهبري به نامه‌ي سردار سليماني به اين شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم

سردار پر افتخار اسلام و مجاهد في سبيل‌الله آقاي سرلشكر حاج قاسم سليماني دام توفيقه

خداي بزرگ را با همه‌ي وجود سپاسگزارم كه به مجاهدات فداكارانه ي شما و خيل عظيم همكارانتان در سطوح مختلف، بركت عطا فرمود و شجره‌ي خبيثه‌ئي را كه به دست طواغيت جهان غرس شده بود، به دست شما بندگان صالح در كشور سوريه و عراق ريشه كن كرد.

اين تنها ضربه به گروه ستمگر و روسياه داعش نبود، ضربه‌ي سخت‌تر به سياست خباثت‌آلودي بود كه ايجاد جنگ داخلي در منطقه و نابودي مقاومت ضدّ صهيونيستي و تضعيف دولتهاي مستقل را به وسيله رؤساي شقيّ اين گروه گمراه هدف گرفته بود. ضربه بود به دولتهاي قبلي و كنوني امريكا و رژيمهاي وابسته به آن در اين منطقه كه اين گروه را به وجود آوردند و همه گونه پشتيباني كردند تا سلطه‌ي نحس خود را در منطقه‌ي غرب آسيا بگسترانند و رژيم غاصب صهيونيست را بر آن مسلط سازند.

 شما با متلاشي ساختن اين توده ي سرطاني و مهلك نه فقط به كشورهاي منطقه و به جهان اسلام بلكه به همه ي ملتها و به بشريت خدمتي بزرگ كرديد.

اين نصرتي الهي و مصداق: و ما رميتَ اذ رميت و لكن الله رمي بود كه به خاطر مجاهدت شبانه روزي شما و همرزمانتان به شما پاداش داده شد.

اينجانب صميمانه به شما تبريك ميگويم و با اين حال تأكيد ميكنم كه از كيد دشمن غفلت نشود.

آنهائي كه با سرمايه گذاري سنگين اين توطئه ي شوم را تدارك ديده بودند آرام نخواهند نشست سعي خواهند كرد آن را در بخشي ديگر از اين منطقه و يا به شكلي ديگر دوباره به جريان افكنند.

حفظ انگيزه، حفظ هوشياري، حفظ وحدت، زدودن هر پسماند خطرناك، كار فرهنگي بصيرت افزا و خلاصه، آمادگي‌هاي همه جانبه نبايد فراموش شود.

شما را و همه‌ي برادران مجاهد از كشورهاي عراق و سوريه و ديگران را به خداي بزرگ مي‌سپارم و به همه‌ي شما سلام و دعا ميكنم.

 والسلام عليكم و رحمةالله
۳۰ آبانماه ۱۳۹۶
سيد علي خامنه اي

 
Copyright © 2013 - TAMADDON