جستجو
جمعه - ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۵:۳۵ حزب تمدن > اخبار > پيام سرلشكر سليماني به مقام معظم رهبري: پايان سيطره شجره خبيثه داعش را اعلام مي‌كنم
 
امكانات سايت

پيوندها

اخبار حزب
عزيز بود ولي همچنان غريبان رفت
شعري در سوك مرحوم دكتر ميرمحمدي؛ دوست ديرين و همراه هميشگي سال‌هاي سال
نقش احزاب سياسي در توسعه سياسي و اجتماعي راه ابريشم
سخنراني آقاي دكتر سيد محمد ميرمحمدي دبير كل حزب تمدن اسلامي و استاد دانشگاه علامه طباطبايي در نشست كميته دائمي (ICAPP) در تهران مورخ 14/11/1396
تكاليف و وظايف پنج دستگاه اجرايي ديگر براي تحقق اقتصاد مقاومتي مشخص شد
معاون اول رئيس‌جمهور طي ابلاغيه‌هايي جداگانه به پنج دستگاه اجرايي، تصويب نامه ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي ناظر به پروژه‌هاي اولويت‌دار برنامه‌هاي ملي اقتصاد مقاومتي كه در آن وظايف و تكاليف هر يك از دستگاه‌ها براي اجراي اين پروژه‌ها مشخص شده است را ابلاغ كرد.

 
پيام سرلشكر سليماني به مقام معظم رهبري: پايان سيطره شجره خبيثه داعش را اعلام مي‌كنم


به گزارش ايلنا، در پي پيروزي تاريخ ساز جبهه مقاومت اسلامي عراق و سوريه بر فتنه تروريسم تكفيري و پايان يافتن سيطره داعش كه با پايين كشيدن پرچم اين گروه امريكايي - صهيونيستي در "ابوكمال" رقم خورد؛ سردار سرلشكر پاسدار حاج قاسم سليماني فرمانده نيروي قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، پيام مهمي به محضر مقام معظم رهبري حضرت امام خامنه اي (مدظله العالي) منتشركرد.

متن پيام به اين شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم

انّافَتَحنا لَكَ فتحاً مُبينا

 

محضر مبارك رهبر عزيز و شجاع انقلاب اسلامي

حضرت آيت الله العظمي امام خامنه اي مدظله العالي

 

سلام عليكم

شش سال قبل فتنه اي خطرناك شبيه فتنه هاي زمان اميرالمؤمنين (عليه السلام) كه فرصت و حلاوت درك حقيقي اسلام ناب محمدي (ص) را از مسلمانان سلب نمود اين بار پيچيده و آغشته به سمّ صهيونيسم و استكبار همچون طوفاني ويرانگر، عالم اسلامي را درنورديد.

اين فتنه خطرناك و مسموم با هدف آتش افروزي وسيع در عالم اسلامي و درگير نمودن مسلمانان با يكديگر، توسط دشمنان اسلام ايجاد گرديد. حركت خبيثانه اي كه تحت نام "حكومت اسلامي عراق و شام" در همان ماه هاي اوليه موفق شد با اغفال دهها هزار جوان مسلمان دو كشور ، بسيار اثر گذار و سرنوشت ساز عالم اسلامي "عراق" و "سوريه" را دچار بحران بسيار خطرناكي كند و صد ها هزار كيلومتر مربع از اراضي اين كشورها را همراه با هزاران روستا، شهر و مراكز مهم استاني به تصرف درآورد و هزاران كارگاه و كارخانه و زيرساخت هاي مهم اين كشور ها از جمله، راهها، پل ها، پالايشگاهها، چاهها و خطوط نفت و گاز و نيروگاه هاي برق و موارد ديگري از اين نوع را تخريب نمودند و شهرهاي مهمي همراه با آثار گران بهاي تاريخي و تمدن ملي آنها را با بمب گذاري از بين برده و يا سوزاندند.

اگر چه آمار خسارت هاي وارده قابل احصاء نيست اما بررسي هاي اوليه حاكي از پانصد ميليارد دلار مي باشد.

در اين حادثه، جنايات بسيار دردناكي كه غير قابل نمايش است رخ داد؛ از جمله: سربريدن كودكان يا پوست كندن زنده زنده مردان در مقابل خانواده هاي خود، به اسارت گرفتن دختران و زن هاي بي گناه و تجاوز به آنان، سوزاندن زنده زنده افراد و ذبح دسته جمعي صدها جوان.

مردم مسلمان اين كشورها متحير از اين طوفان مسموم, بخشي گرفتار خنجرهاي برنده جنايتكاران تكفيري گرديدند و ميليون ها نفر ديگر خانه و كاشانه خود را رها كرده و آواره شهرها و كشورهاي ديگر شدند.

در اين فتنه سياه، هزاران مسجد و مراكز مقدس مسلمانان تخريب و يا ويران گرديد و بعضاً مسجد را به همراه امام جماعت و نماز گزاران آن با هم منفجر نمودند.

بيش از شش هزار جوان فريب خورده به نام دفاع از اسلام به صورت انتحاري با خودروهاي پر از مواد منفجره خود را در ميادين، مساجد، مدارس، حتي بيمارستانها و مراكز عمومي مسلمان ها منفجر كردند؛ كه در نتيجه اين اعمال جنايتكارانه ده ها هزار مرد، زن و كودك بي گناه به شهادت رسيدند.

تمامي اين جنايت ها بنا به اعتراف عالي ترين مقام رسمي آمريكا كه هم اكنون رياست جمهوري اين كشور را بر عهده دارد توسط رهبران و سازمان هاي مرتبط با آمريكا طراحي و اجرا گرديده است كما اينكه همچنان اين روش توسط رهبران كنوني آمريكا در حال طراحي و اجرا است.

آنچه پس از لطف خداوند سبحان و عنايت خاص رسول معظم اسلام (صل الله عليه و آله) و اهل بيت گرانقدرش باعث شكست اين توطئه سياه و خطرناك گرديد، رهبري خردمندانه و هدايت هاي حكيمانه حضرت مستطاب عالي و مرجع عاليقدر حضرت آيت العظمي سيستاني بود كه موجب بسيج كليه امكانات براي مقابله با اين طوفان مسموم گرديد.

يقيناً پايداري دولت هاي عراق و سوريه و پايمردي ارتش ها و جوانان اين دو كشور خصوصاً حشدالشعبي مقدس و ديگر جوانان مسلمان ساير كشورها با حضور مقتدرانه و محوري حزب الله به رهبري سيد پر افتخار آن، جناب سيد حسن نصرالله (حفظه الله تعالي )نقش تعيين كننده اي در به شكست كشاندن اين حادثه خطرناك داشتند.

قطعاً نقش ارزشمند ملت و دولت خدمتگذار جمهوري اسلامي خصوصاً رياست محترم جمهوري اسلامي، مجلس، وزارت دفاع و سازمان هاي نظامي و انتظامي و امنيتي كشورمان در حمايت از دولت ها و ملت هاي كشورهاي فوق الذكر قابل تقدير است.

حقير به عنوان سرباز مكلف شده از جانب حضرتعالي در اين ميدان، با اتمام عمليات آزادسازي ابوكمال آخرين قلعه داعش با پايين كشيدن پرچم اين گروه آمريكايي – صهيونيستي و برافراشتن پرچم سوريه، پايان سيطره اين شجره خبيثه ملعونه را اعلام مي كنم و به نمايندگي از كليه فرماندهان و مجاهدين گمنام اين صحنه و هزاران شهيد و جانباز مدافع حرم ايراني، عراقي، سوريه اي، لبناني، افغانستاني و پاكستاني كه براي دفاع از جان و نواميس مسلمانان و مقدسات آنان جان خود را فدا كردند اين پيروزي بسيار بزرگ و سرنوشت ساز را به حضرت عالي و ملت بزرگوار ايران اسلامي و ملت هاي مظلوم عراق و سوريه و ديگر مسلمانان جهان تبريك و تهنيت عرض مي نمايم و پيشاني شكر را در مقابل پيشگاه خداوند قادر متعال به شكرانه اين پيروزي بزرگ بر زمين مي ساييم.

وَ مَا النَّصرالّا مِن عِندِالله العَزِيزِ الحَكِيم

فرزند و سربازتان

قاسم سليماني

منبع: ايلنا
 
Copyright © 2013 - TAMADDON