جستجو
شنبه - ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۲ حزب تمدن > اخبار > پيام تسليت مقام معظم رهبري درپي زلزله در غرب كشور
 
امكانات سايت

پيوندها

اخبار حزب
عزيز بود ولي همچنان غريبان رفت
شعري در سوك مرحوم دكتر ميرمحمدي؛ دوست ديرين و همراه هميشگي سال‌هاي سال
نقش احزاب سياسي در توسعه سياسي و اجتماعي راه ابريشم
سخنراني آقاي دكتر سيد محمد ميرمحمدي دبير كل حزب تمدن اسلامي و استاد دانشگاه علامه طباطبايي در نشست كميته دائمي (ICAPP) در تهران مورخ 14/11/1396
تكاليف و وظايف پنج دستگاه اجرايي ديگر براي تحقق اقتصاد مقاومتي مشخص شد
معاون اول رئيس‌جمهور طي ابلاغيه‌هايي جداگانه به پنج دستگاه اجرايي، تصويب نامه ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي ناظر به پروژه‌هاي اولويت‌دار برنامه‌هاي ملي اقتصاد مقاومتي كه در آن وظايف و تكاليف هر يك از دستگاه‌ها براي اجراي اين پروژه‌ها مشخص شده است را ابلاغ كرد.

 
پيام تسليت مقام معظم رهبري درپي زلزله در غرب كشور


متن پيام رهبر انقلاب اسلامي به شرح زير است.

بسم الله الرحمن الرحيم

پا تأسف و اندوه فراوان خبر زمين‌لرزه در غرب كشور را كه به جان‌باختن جمعي از هم‌ميهنان عزيز و زخمي شدن جمعي بيشتر انجاميده و خسارات بسياري پديد آورده است، دريافت كردم.

وظيفه‌ي مسئولان آن است كه در همين اولين ساعات با همه‌ي همّت و توان به ياري آسيب‌ديدگان بويژه در زير آوار ماندگان بشتابند و با بهره‌گيري سريع از همه‌ي امكانات موجود، از افزايش تلفات جلوگيري كنند.

ارتش و سپاه و بسيج، با نظم و سرعت به آوار برداري و انتقال مجروحان كمك كنند و دستگاههاي دولتي چه نظامي و چه غير نظامي همه‌ي توان خود را براي ياري آسيب ديده‌ها و خانواده‌هاي آنان به صحنه آورند.

اينجانب از اعماق دل، اين حادثه‌ي تلخ و مصيبت‌بار را به ملّت ايران بخصوص به مردم عزيز استان كرمانشاه و بويژه به خانواده‌هاي مصيبت‌زده تسليت عرض ميكنم و متضرعانه از خداوند متعال ميخواهم كه اين محنت و رنج را مايه‌ي جلب رحمت و فضل خود قرار دهد و بر صبر و پايداري و مقاومت ملّت عزيزمان بيفزايد.

از همه‌ي كساني‌كه ميتوانند به نحوي در سبك كردن بار مصيبت و جبران خسارت مؤثر باشند درخواست ميكنم كه به ياري آسيب‌ديدگان بشتابند.

والسلام عليكم و رحمة الله

سيّدعلي خامنه‌اي
۲۲ آبان ۱۳۹۶

منبع: khamenei.ir

 
Copyright © 2013 - TAMADDON