جستجو
جمعه - ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۳ حزب تمدن > اخبار > پاسخ مقام معظم رهبري به نامه مولوي عبدالحميد
 
امكانات سايت

پيوندها

اخبار حزب
عزيز بود ولي همچنان غريبان رفت
شعري در سوك مرحوم دكتر ميرمحمدي؛ دوست ديرين و همراه هميشگي سال‌هاي سال
نقش احزاب سياسي در توسعه سياسي و اجتماعي راه ابريشم
سخنراني آقاي دكتر سيد محمد ميرمحمدي دبير كل حزب تمدن اسلامي و استاد دانشگاه علامه طباطبايي در نشست كميته دائمي (ICAPP) در تهران مورخ 14/11/1396
تكاليف و وظايف پنج دستگاه اجرايي ديگر براي تحقق اقتصاد مقاومتي مشخص شد
معاون اول رئيس‌جمهور طي ابلاغيه‌هايي جداگانه به پنج دستگاه اجرايي، تصويب نامه ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي ناظر به پروژه‌هاي اولويت‌دار برنامه‌هاي ملي اقتصاد مقاومتي كه در آن وظايف و تكاليف هر يك از دستگاه‌ها براي اجراي اين پروژه‌ها مشخص شده است را ابلاغ كرد.

 
پاسخ مقام معظم رهبري به نامه مولوي عبدالحميد


مقام معظم رهبري به نامه مولوي عبدالحميد امام جمعه اهل سنت زاهدان در مورد تبعيض ها در بين اقوام و مذاهب پاسخ دادند.

به گزارش عصرايران، پاسخ مقام معظم رهبري به نامه "مولوي عبدالحميد" امام جمعه اهل سنت زاهدان در پاسخ به نامه درخواست براي سفارش به مسولان جهت توجه بيشتر به اهل سنت به اين شرح است:

- همه اركان جمهوري اسلامي موظفند براساس معارف ديني و قانون اساسي هيچگونه تبعيض و نابرابري بين ايرانيان از هر قوم و نژاد و مذهبي روا ندارند. 

- ما هم به جد معتقديم همه بايد با هم در كنار هم و در صفوف فشرده و واحدي به سربلندي و عزت ايران اسلامي بينديشند و در راه آن تلاش كنند و اجازه ندهند دشمنان اين مرز و بوم و خناسان وابسته به اين و آن در اين صف واحد تفرقه افكنده و كارشكني كنند."
 

براساس متن منتشر شده، محمد محمدي گلپايگاني رئيس دفتر مقام معظم رهبري در نامه اي رسمي خطاب به مولوي عبدالحميد امام جمعه اهل سنت زاهدان به تاريخ 21 مرداد ماه 1396 ، پاسخ مقام معظم رهبري را ارسال كرده است. اين نامه هم اكنون منتشر شده است.

پاسخ مقام معظم رهبري به نامه مولوي عبدالحميد: همه اركان جمهوري اسلامي موظفند ... هيچگونه تبعيض و نابرابري بين ايرانيان از هر قوم و نژاد و مذهبي روا ندارند

 
Copyright © 2013 - TAMADDON