جستجو
پنج شنبه - ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۳ حزب تمدن > اخبار > كساني كه دوست دارند چتر نظام بزرگ نباشد
 
امكانات سايت

پيوندها

اخبار حزب
عزيز بود ولي همچنان غريبان رفت
شعري در سوك مرحوم دكتر ميرمحمدي؛ دوست ديرين و همراه هميشگي سال‌هاي سال
نقش احزاب سياسي در توسعه سياسي و اجتماعي راه ابريشم
سخنراني آقاي دكتر سيد محمد ميرمحمدي دبير كل حزب تمدن اسلامي و استاد دانشگاه علامه طباطبايي در نشست كميته دائمي (ICAPP) در تهران مورخ 14/11/1396
تكاليف و وظايف پنج دستگاه اجرايي ديگر براي تحقق اقتصاد مقاومتي مشخص شد
معاون اول رئيس‌جمهور طي ابلاغيه‌هايي جداگانه به پنج دستگاه اجرايي، تصويب نامه ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي ناظر به پروژه‌هاي اولويت‌دار برنامه‌هاي ملي اقتصاد مقاومتي كه در آن وظايف و تكاليف هر يك از دستگاه‌ها براي اجراي اين پروژه‌ها مشخص شده است را ابلاغ كرد.

 
كساني كه دوست دارند چتر نظام بزرگ نباشد


عصر ايران؛ مصطفي داننده- قرار بود در روز قدس پيام نفرت مردم ايران از اسرائيل و همراهي آنها با مردم  فلسطين به جهان مخابره شود. عده‌اي اما داستان را عوض كردند. آنها با ديدن مسئولان كشور شروع به دادن شعارهاي تند و توهين آميز كردند.

آنها رييس جمهور را فتنه گر و غيرانقلابي خطاب كردند. همين افراد جهانگيري و مطهري را هم ضد انقلاب و فتنه گر خواندند. به همين راحتي داستان روز قدس تغيير پيدا كرد. ديگر رسانه‌ها شعار مرگ بر اسرائيل مردم را مخابره نكردند بلكه شعار مرگ بر فتنه گر تبديل به تيتر بسياري از رسانه‌هاي داخلي و خارجي شد.

اين شعارها درست زماني اتفاق افتاد كه مردم در ارديبهشت 96 حماسه حضور را خلق كردند. 24 ميليون از كساني كه در انتخابات رياست جمهوري سال 96 به پاي صندوق راي آمده بودند به حسن روحاني راي دادند. كسي كه امروز برخي او را ضدانقلابي و فتنه گر خواندند.

شعارهاي اين افراد يعني اينكه 56 درصد مردم در انتخابات به كسي راي دادند كه فتنه گر و ضدانقلاب است. يا مردم تهران در اسفند 94 و در انتخابات به كسي راي دادند كه ضد انقلاب است.

كساني كه دوست دارند چتر نظام بزرگ نباشد

امروز اسحاق جهانگيري در حالي ضدانقلاب معرفي شد كه مقام معظم رهبري بارها و بارها از زحمات او در دولت تقدير كرده بودند.

اين شعارها براي گوش مردم آشناست. هنوز فراموش نكرده‌ايم در 22 بهمن سال 91 در حرم حضرت معصومه به سمت علي لاريجاني مهر و كفش پرتاب كردند و او را بي بصيرت خواندند. هنوز فراموش نكرده‌ايم كه در روز رحلت امام خميني به نوه او در كنار حرم امام توهين كردند.

سوالي كه بعد از ديدن اين حوادث در ذهن ايجاد مي‌شود اين معناست كه چرا اين افراد دوست دارند به همگان نشان بدهند كه دايره انقلاب و جمهوري اسلامي اينقدر محدود است كه رييس جمهور و رييس مجلس هم در آن جاي ندارند. چرا اين افراد دوست دارند نشان بدهند كه مسئولان كشور مخالف نظرات رهبري هستند.

در همين ارتباط مقام معظم رهبري در ديدار با بسيجيان مي فرمايند: « مراقب باشيد، مواظب باشيد، نمي شود هر كسي را بمجرد يك خطائي يا اشتباهي گفت منافق؛ نميشود هر كسي را بمجرد اينكه يك كلمه حرفي برخلاف آنچه كه من و شما فكر ميكنيم، زد، بگوئيم آقا اين ضد ولايت فقيه است در تشخيصها خيلي بايد مراقبت كنيد. من تأكيدم به شما جوانان عزيز، فرزندان عزيز خود من، جوانان پرشور اين كشور در سرتاسر ميهن عزيز، همين است. انگيزه‌ها با شدت، با قوّت، با ايمان كامل، با اميد كامل به آينده حفظ بشود؛ اما در تشخيصها و در مصداقهاي مختلف دقت بشود. بي‌دقتي در مصداقها، گاهي اوقات ضررها و لطمات بزرگي خواهد زد.»( بيانات در ديدار جمع كثيري از بسيجيان كشور (۱۳۸۸/۰۹/۰۴ پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري )

كساني كه عليه مسئولان كشور در راهپيمايي و يا مراسم‌هاي گونان شعار مي‌دهد دوست دارند انقلاب اسلامي محدود به چند نفر خاص باشند. به نظر مي‌رسد آنها دوست ندارند اصلاح طلبان، اعتداليون و حتي بسياري از اصول‌گرايان زير چتر جمهوري اسلامي باشند. آنها مي‌خواهند با شعار و برچسب زدن جريان‌هاي قانوني كشور را از صحنه خارج و تنها خود يكه تاز ميدان سياست ايران باشند.

 
Copyright © 2013 - TAMADDON