جستجو
جمعه - ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۱:۴۸ حزب تمدن > اخبار > بيانيه حزب تمدن اسلامي به مناسبت روز جهاني قدس و دعوت به راهپيمايي اين روز بزرگ
 
امكانات سايت

پيوندها

اخبار حزب
عزيز بود ولي همچنان غريبان رفت
شعري در سوك مرحوم دكتر ميرمحمدي؛ دوست ديرين و همراه هميشگي سال‌هاي سال
نقش احزاب سياسي در توسعه سياسي و اجتماعي راه ابريشم
سخنراني آقاي دكتر سيد محمد ميرمحمدي دبير كل حزب تمدن اسلامي و استاد دانشگاه علامه طباطبايي در نشست كميته دائمي (ICAPP) در تهران مورخ 14/11/1396
تكاليف و وظايف پنج دستگاه اجرايي ديگر براي تحقق اقتصاد مقاومتي مشخص شد
معاون اول رئيس‌جمهور طي ابلاغيه‌هايي جداگانه به پنج دستگاه اجرايي، تصويب نامه ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي ناظر به پروژه‌هاي اولويت‌دار برنامه‌هاي ملي اقتصاد مقاومتي كه در آن وظايف و تكاليف هر يك از دستگاه‌ها براي اجراي اين پروژه‌ها مشخص شده است را ابلاغ كرد.

 
بيانيه حزب تمدن اسلامي به مناسبت روز جهاني قدس و دعوت به راهپيمايي اين روز بزرگ


بسم‌الله الرحمن الرحيم

 

بيانيه حزب تمدن اسلامي به مناسبت روز جهاني قدس و دعوت به راهپيمايي اين روز بزرگ

 

بيست و هشتم رمضان مصادف با دوم تيرماه 96 روز جهاني قدس و يادآور باني هميشه جاويد اين روز تاريخي حضرت امام خميني رضوان‌اله تعالي عليه است. امسال در شرايطي به استقبال راهپيمايي بزرگ و سراسري روز قدس مي‌رويم كه از سويي در آستانه سالگرد شهداي مظلوم هفتم تير، شهيد مظلوم آيت‌اله دكتر بهشتي و 72 تن از ياران امام و انقلاب هستيم و از سوي ديگر به سوگ شهداي مظلوم دوازدهم رمضان، شهداي حملات تروريستي داعشي‌هاي جنايتكار نشسته‌ايم.

تحولات جهاني و روي كار آمدن تازه‌كاران ستيزه‌جوي آمريكايي وضعيت نابساماني را در جهان بويژه منطقه خاورميانه بوجود آورده كه نشست اخير سران خائن عرب و رقص شمشير با رئيس جمهور بي‌كفايت آمريكا، بيانگر رفتار جاهلانه اين مزدوران و طرح توطئه‌هاي خباثت‌آميز عليه مسلمانان به خصوص جمهوري اسلامي است كه نشانه‌هاي آن در توطئه تروريستي 12 رمضان به وضوح ديده شد.

از جمله آرمان‌هاي حتمي و خدشه‌ناپذير بنيانگذار جمهوري و خلف صالحش رهبر معظم انقلاب مدظله، محو رژيم نامشروع صهيونيستي و آزادي قدس شريف است كه امسال نيز بر همان پيمان امت اسلامي آزادي فلسطين و قدس مقدس را فرياد خواهند زد.

حزب تمدن اسلامي با سپاس از خداوند بزرگ و با بهترين درودها به فرزندان غيور ملت ايران كه در پيروي از رهبر عاليقدرمان سيلي محكمي به گوش داعشيان خبيث نواختند و اقتدار موشكي جمهوري اسلامي را به رخ جهانيان كشيده و موجب ترس و وحشت مستكبران و شادي و اميد به مستضعفان گرديدند، از خداوند قادر متعال نجات ملت فلسطين ـ ملت يمن ـ ملت بحرين ـ ملت حجاز و نابودي ستمگران عالم بويژه تكفيري‌ها ـ داعشي‌ها و صهيونيست‌هاي پليد را خواستار است و همگان را به راهپيمايي بزرگ جمعه 28 رمضان دعوت مي‌كند.

 

حزب تمدن اسلامي

 
Copyright © 2013 - TAMADDON