جستجو
جمعه - ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۵ حزب تمدن > اخبار > اطلاعيه سپاه درباره حوادث تروريستي تهران: ريخته شدن هيچ خون پاكي را بدون انتقام نمي گذاريم
 
امكانات سايت

پيوندها

اخبار حزب
عزيز بود ولي همچنان غريبان رفت
شعري در سوك مرحوم دكتر ميرمحمدي؛ دوست ديرين و همراه هميشگي سال‌هاي سال
نقش احزاب سياسي در توسعه سياسي و اجتماعي راه ابريشم
سخنراني آقاي دكتر سيد محمد ميرمحمدي دبير كل حزب تمدن اسلامي و استاد دانشگاه علامه طباطبايي در نشست كميته دائمي (ICAPP) در تهران مورخ 14/11/1396
تكاليف و وظايف پنج دستگاه اجرايي ديگر براي تحقق اقتصاد مقاومتي مشخص شد
معاون اول رئيس‌جمهور طي ابلاغيه‌هايي جداگانه به پنج دستگاه اجرايي، تصويب نامه ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي ناظر به پروژه‌هاي اولويت‌دار برنامه‌هاي ملي اقتصاد مقاومتي كه در آن وظايف و تكاليف هر يك از دستگاه‌ها براي اجراي اين پروژه‌ها مشخص شده است را ابلاغ كرد.

 
اطلاعيه سپاه درباره حوادث تروريستي تهران: ريخته شدن هيچ خون پاكي را بدون انتقام نمي گذاريم


سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در اطلاعيه اي با تشريح اقدام تروريستي صبح امروز تهران تاكيد كرد:ريخته شدن هيچ خون پاكي را بدون انتقام نمي گذاريم و براي حفاظت از جان مردم  لحظه اي درنگ نخواهيم كرد. 
 
به گزارش عصر ايران به نقل از ارگان رسمي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، سپاه نيوز، در پي اقدام تروريستي كه صبح امروز( چهارشنبه هفدهم خرداد ماه) در مجلس شوراي اسلامي و مرقد مطهرامام خميني (ره) به وقوع پيوست، سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با صدور اطلاعيه اي به تشريح اين اقدام ددمنشانه پرداخت. 
 
متن كامل اطلاعيه به اين شرح است: 
 
بسم الله الرحمن الرحيم 
 
ملت شريف وقهرمان ايران 
 
همانگونه كه اطلاع رساني شده است در ساعت ۱۰:۱۵ صبح امروز سه نفر تروريست در پوشش مراجعه به نمايندگان با ورود به درب مراجعات مردمي مجلس شوراي اسلامي و درگيري با پاسدار محافظ درب ، وي را به شهادت رسانده وبا ورود به سالن مراجعات ،مردم در انتظار ملاقات با نمايندگان خود را به رگبار بستند كه متاسفانه در اين حمله وحشيانه تعدادي از هموطنان بي گناه ما به شهادت رسيدند. 
 
 در ادامه تروريست ها تلاش داشتند وارد ساختمان مجلس شوراي اسلامي شوند كه با عكس العمل به موقع يگان حفاظت مجلس مجبور به پناه بردن به يكي از طبقات ساختمان مراجعات مردمي شدند كه در مواجهه با كارمندان اين ساختمان نيز تعدادي ديگررا به شهادت رساندند. 
 
با ورود قاطعانه يگان ويژه حفاظت سپاه پاسداران انقلاب اسلامي و كمك و پشتيباني نيروي مقتدر انتظامي درمدت يك ساعت تروريست‌ها در محل اختفاي خود به محاصره درآمده وسرانجام همه آنها  به هلاكت رسيدند. 
 
يادآوري اين نكته حائز اهميت است كه در طول اين درگيري ها مجلس شوراي اسلامي جلسه علني خود را در نهايت امنيت و آرامش ادامه داده و اقدام جنايتكارانه تروريستها هيچ اختلالي در كار مجلس ايجاد نكرد. 

همزمان با اين اقدام تروريستي دو نفر ديگر از تروريست ها با ورود به صحن  حرم مطهر امام خميني(ره) و به شهادت رساندن يك كفشدار مردمي ،با اقدام به موقع نيروي انتظامي مواجه و هر دو به هلاكت رسيدند. 

افكار عمومي مردم جهان بويژه ملت ايران اين اقدام تروريستي را كه يك هفته پس از جلسه مشترك رئيس جمهور امريكا با سران يكي از دول مرتجع منطقه كه پيوسته حامي تروريستهاي تكفيري است را بسيار معنادار و بر عهده گرفتن مسئوليت آن توسط داعش را بيانگر دست داشتن آنهادر اين اقدام سبوعانه مي داند. 
 
سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ثابت كرده است ريخته شدن هيچ خون پاكي را بدون انتقام نمي گذارد و همانطور كه امروز نيز با كمك نيروي انتظامي تمامي اين تروريست ها را به هلاكت رساند،به ملت ايران اطمينان مي دهد براي صيانت از امنيت ملي كشور و حفاظت از جان مردم عزيز لحظه اي درنگ نخواهد كرد. 
 

سپاه پاسداران انقلاب اسلامي 
1396/03/17 

 
Copyright © 2013 - TAMADDON