جستجو
چهارشنبه - ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۵ حزب تمدن > اخبار > صحت انتخابات شوراي شهر تهران به صورت رسمي تاييد شد
 
امكانات سايت

پيوندها

اخبار حزب
عزيز بود ولي همچنان غريبان رفت
شعري در سوك مرحوم دكتر ميرمحمدي؛ دوست ديرين و همراه هميشگي سال‌هاي سال
نقش احزاب سياسي در توسعه سياسي و اجتماعي راه ابريشم
سخنراني آقاي دكتر سيد محمد ميرمحمدي دبير كل حزب تمدن اسلامي و استاد دانشگاه علامه طباطبايي در نشست كميته دائمي (ICAPP) در تهران مورخ 14/11/1396
تكاليف و وظايف پنج دستگاه اجرايي ديگر براي تحقق اقتصاد مقاومتي مشخص شد
معاون اول رئيس‌جمهور طي ابلاغيه‌هايي جداگانه به پنج دستگاه اجرايي، تصويب نامه ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي ناظر به پروژه‌هاي اولويت‌دار برنامه‌هاي ملي اقتصاد مقاومتي كه در آن وظايف و تكاليف هر يك از دستگاه‌ها براي اجراي اين پروژه‌ها مشخص شده است را ابلاغ كرد.

 
صحت انتخابات شوراي شهر تهران به صورت رسمي تاييد شد


عليرضا رحيمي در حاشيه جلسه علني ديروز مجلس در جمع خبرنگاران افزود: انتخابات شوراي اسلامي شهر تهران به صورت رسمي به تاييد هيات‌هاي اجرايي و نظارت رسيده است.
وي با يادآوري اين كه از قبل تاييد صحت اين انتخابات تمامي شكايات‌ها مورد بررسي قرار گرفت، اظهار داشت: 190 شكايت مورد بررسي قرار گرفت كه عمده اين شكايات از طرف ليست خدمت بود.
نماينده تهران در مجلس يادآور شد: قبل از رسيدگي به شكايات رئيس مجلس بيان كرد كه مهدي چمران به وي مراجعه و درخواست كرده كه به شكايتش رسيدگي شود، بر همين اساس نظر آقاي لاريجاني هم اين بود كه باوجود اختلاف راي نفر آخر منتخبان شوراي شهر تهران با آقاي چمران 400 هزار راي است دوباره رسيدگي شود.
عضو فراكسيون اميد مجلس تاكيد كرد: البته اين توصيه به هيچ وجه معطوف به بازشماري آرا نبود، آقاي لاريجاني تاكيد داشت نتايج را مرور كرده و به اين مساله رسيدگي شود، از اين رو براي مرور نتايج راي 50 نفر اول تهران را در چند نوبت هم در سامانه صورت جلسه صندوق‌ها، هم در سامانه تجميع وزارت كشور و هم در سامانه هيات مركزي نظارت مورد ارزيابي و تطبيق قرار داديم و در نهايت هيچ تفاوت جزئي وكلي در آرا بوجود نيامد.
وي افزود: در مرحله شمارش و ثبت آرا در كنار چهار نسخه از ليست كامل داوطلبان كه توسط نمايندگان فرماندار و هيات نظارت عدد راي هر نامزد علامت زده مي‌شد، فهرست 115 نفره نيز متشكل از همه افرادي كه در ليست‌ها مخلتف بودند، وجود داشت كه بدون استثنا همه اعضاي ليست خدمت نيز جزو ليست 115 نفره بودند كه به منظور اطمينان از صحت آمار منعكس شده اين پنج نسخه به لحاظ آرا با هم مورد تطبيق قرار مي‌گرفت.
نماينده تهران در مجلس گفت: از اين رو هيات نظارت تهران بيش از 70 ساعت صرف كرد تا به اين درخواست‌ها رسيدگي كند. در اين راستا اعضاي ليست خدمت نيز در دو روز گذشته به فرمانداري مراجعه كردند و با محمودي شاه نشين و بادامچي مذاكره داشتند و نهايت هم متقاعد شدند.
وي تاكيد كرد: هيات‌هاي اجرايي و نظارت مخالفتي با بازشماري آراء نداشته‌اند، در روز راي گيري هيات نظارت بجز نيروي بازرسي وزارت كشور بيش از 6 هزار ناظر در شعب داشت.
وي گفت: تقريبا هر عضو 20 شعبه را جداگانه مورد بازديد قرار دادند كه نه تنها تخلفي اتفاق نيفتاده بلكه حتي بازرسي‌ها اجازه كوچك‌ترين تخلف را نداده است، با توجه به اينكه ليست خدمت نامه نوشته بودند و پرويز سروري به نمايندگي از چمران شخصي را براي تطبيق و تجميع آراء معرفي كرده بودند ما اين نامه را هم در دستور كار بررسي قرار داديم.
رئيس هيات نظارت بر انتخابات شوراهاي اسلامي استان تهران ادامه داد: 189 شكايت و يك نامه در مجموع190 شكايت را مورد بررسي قرار داديم.

 
Copyright © 2013 - TAMADDON