جستجو
جمعه - ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۱:۱۴ حزب تمدن > اخبار > ما ملتي نيستيم كه مثل برخي همسايگان با يك چشمك غربي‌ها بلرزيم و با چشمكي ديگر برقصيم
 
امكانات سايت

پيوندها

اخبار حزب
عزيز بود ولي همچنان غريبان رفت
شعري در سوك مرحوم دكتر ميرمحمدي؛ دوست ديرين و همراه هميشگي سال‌هاي سال
نقش احزاب سياسي در توسعه سياسي و اجتماعي راه ابريشم
سخنراني آقاي دكتر سيد محمد ميرمحمدي دبير كل حزب تمدن اسلامي و استاد دانشگاه علامه طباطبايي در نشست كميته دائمي (ICAPP) در تهران مورخ 14/11/1396
تكاليف و وظايف پنج دستگاه اجرايي ديگر براي تحقق اقتصاد مقاومتي مشخص شد
معاون اول رئيس‌جمهور طي ابلاغيه‌هايي جداگانه به پنج دستگاه اجرايي، تصويب نامه ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي ناظر به پروژه‌هاي اولويت‌دار برنامه‌هاي ملي اقتصاد مقاومتي كه در آن وظايف و تكاليف هر يك از دستگاه‌ها براي اجراي اين پروژه‌ها مشخص شده است را ابلاغ كرد.

 
ما ملتي نيستيم كه مثل برخي همسايگان با يك چشمك غربي‌ها بلرزيم و با چشمكي ديگر برقصيم


به گزارش ايسنا، وزير امور خارجه كشورمان عصر پنجشنبه در همايش روز جهاني‌ام اس حضور يافت و سخنراني كرد.
ظريف گفت: اگر امروز ما با شرايط بهتري روبرو هستيم به بركت وجود شما مردم است؛ اگر امروز براي تهيه دارو نياز نيست كه از انواع روش‌هاي غيرمعمول وغيرانساني استفاده كنيم و درجهان سر بلنديم و بيماران ما در بيمارستان‌ها مشكل اوليه پزشكي را ندارند به خاطر كساني كه مذاكره كردند نيست، بلكه به خاطر شما مردم هوشمند است. به خاطر كساني است كه در سال 92 با جمعيت فراوان به پاي صندوق‌هاي راي رفتند و به دنيا نشان دادند كه بايد با اين مردم بزرگ با زبان احترام صحبت كنند و بايد تحريم و تحقير را كنار بگذارند و به پاي ميز مذاكره بيايند.
وي افزود: به خاطر شما است كه روزجمعه پاي صندوق‌هاي راي آمديد و سرنوشت خود را انتخاب كرديد و يكبار ديگر به دنيا نشان داديد كه هيچ كس هيچگاه نمي‌تواند يك ايراني را تهديد كند، نشان داديد اين ملت ملتي نيستد كه امنيت، استقلال، پيشرفت، توسعه علم و فناوري را از ديگران بخواهد. ملتي نيستيد كه مثل همسايگان ما با يك چشمك از طرف غربي‌ها و آمريكايي‌ها بلرزند و با چشمكي ديگر خوشحال شوند و برقصند.
به گفته ظريف حضور دشمن شكن مردم در صحنه با هدايت‌هاي رهبري باعث شد غبارهاي دروغ، تهمت، ايران هراسي و ايجاد يك تصوير امنيتي از مردمي كه در طول قرن‌ها حيات پرافتخار خود هيچگاه همسايگانشان را تهديد نكردند و همواره با بزرگ منشي در قبال بداخلاقي همسايگانشان با كرامت عمل كردند، برداشته شود.
ظريف گفت: دوعامل اساسي براي كنترل‌ام اس فراهم شده كه يكي دارو كه در دوران تحريم حداقل 300 قلم داروي مورد نياز را نداشتيم و امروز ديگر كسي نمي‌تواند درخواست خريد داروي ما را به اسم اينكه همكاري با ايران باعث فشار حيثيتي برآنها مي‌شود، رد كند.
وزير خارجه افزود: نكته دومي كه احساس مي‌كنم امروز شرايط بهتري داريم؛ به يمن حضور مردم و مقابله مردم با فشار تحريم و تهديدات خارجي اين است كه در يك فضاي با آرامش و اطميناني زندگي مي‌كنيم چرا كه استرس يكي از عوامل بيماري‌ام اس است.

 
Copyright © 2013 - TAMADDON