جستجو
پنج شنبه - ۰۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۷ حزب تمدن > اخبار > هبرانقلاب پس از شركت در انتخابات: انتخابات نعمت بزرگي است
 
امكانات سايت

پيوندها

اخبار حزب
عزيز بود ولي همچنان غريبان رفت
شعري در سوك مرحوم دكتر ميرمحمدي؛ دوست ديرين و همراه هميشگي سال‌هاي سال
نقش احزاب سياسي در توسعه سياسي و اجتماعي راه ابريشم
سخنراني آقاي دكتر سيد محمد ميرمحمدي دبير كل حزب تمدن اسلامي و استاد دانشگاه علامه طباطبايي در نشست كميته دائمي (ICAPP) در تهران مورخ 14/11/1396
تكاليف و وظايف پنج دستگاه اجرايي ديگر براي تحقق اقتصاد مقاومتي مشخص شد
معاون اول رئيس‌جمهور طي ابلاغيه‌هايي جداگانه به پنج دستگاه اجرايي، تصويب نامه ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي ناظر به پروژه‌هاي اولويت‌دار برنامه‌هاي ملي اقتصاد مقاومتي كه در آن وظايف و تكاليف هر يك از دستگاه‌ها براي اجراي اين پروژه‌ها مشخص شده است را ابلاغ كرد.

 
هبرانقلاب پس از شركت در انتخابات: انتخابات نعمت بزرگي است


به گزارش خبرنگار مهر، حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي در نخستين دقايق برگزاري انتخابات راي خود را براي انتخاب رئيس جمهور دوازدهم و نمايندگان شوراهاي اسلامي شهر و روستا تهران به صندوق انداختند.

ايشان بعد از شركت در انتخابات، بيان داشتند: خداي متعال را در نعمت مردم سالاري و انتخابات و حضور مردمي سپاسگزاري مي كنم، نعمت بزرگي است الحمدالله مردم ما هم شكرگزار اين نعمت هستند به دليل آنكه مي بينيم شركت مي كنند.

رهبرانقلاب در توصيه اي انتخاباتي به مردم، اظهارداشتند: توصيه من اين است هر چه بيشتر شركت كنند. هر چه زودتر پاي صندوق ها بيايند معتقدم كار نيك را بايد در اول وقت آن انجام داد و به تاخير نبايد انداخت.

حضرت آيت الله خامنه اي افزودند: معتقدم انتخابات رياست جمهوري بسيار مهم است سرنوشت كشور دست آحاد مردم است كه رئيس قوه مجريه را انتخاب مي كنند به اهميت اين كار توجه كنند.

رهبر انقلاب اسلامي تصريح كردند: انتخابات شوراي شهر و روستا هم مهم است؛ زيرا كساني انتخاب مي شوند كه خدمات شهري و روستايي يعني مسائل روزمره مردم را در اختيار دارند لذا آن هم مهم است با دقت، با ملاحظه و با شناخت ان شاءالله در انتخابات شركت كنيم و اين توصيه من به آحاد مردم است.

ايشان در پايان خاطرنشان كردند: از شما و مسئولين صدا و سيما هم تشكر مي كنم كه زحمت مي كشيد از حضرات خبرنگار هم تشكر مي كنم كه مشغول كار مهم انتقال خبر هستند.

 
Copyright © 2013 - TAMADDON